29.05.2020 20:42
Świnoujście z nową kampanią promocyjną
„Świnoujście – wyspy możliwości”, pod tym hasłem rusza tegoroczna kampania promocyjna jedynego w Polsce miasta położonego na 44 wyspach. Epidemia pchnęła branże do nowych działań – poszukiwania szans i możliwości promowania miasta, budowania odświeżonej oferty oraz otwarcia się na nowego turystę. Celem kampanii jest zbudowanie najmodniejszej destynacji w 2020 roku oraz co z tym związane, zwiększenie ruchu turystycznego w Świnoujściu. W realizacji celu ma pomóc zintegrowana i przemyślana kampania promocyjna, wykorzystująca między innymi kampanię online, relacje z influencerami i mediami, komunikację w mediach społecznościowych, digital marketing czy billboardy, które zawisną w największych miastach w Polsce.
Nowe otwarcie dla branży turystycznej
Do tej pory ze względu na dogodne możliwości komunikacyjne, ruch i ofertę Świnoujścia w znacznej mierze kształtowali goście z Niemiec czy Skandynawii. Ograniczenia w przemieszczaniu wywołane epidemią koronawirusa oraz zamknięcie granic spowodowało jednak spadek ruchu turystycznego, w którym miasto dostrzegło szansę na to, aby lepiej przedstawić się polskiemu turyście. By tak się stało, konieczne było zorganizowanie na nowo narzędzi promocyjnych, stąd też pomysł uruchomienia zasięgowej kampanii promocyjnej, skierowanej zarówno na rodzimy rynek, jak i kraje ościenne.
„Liczne atrakcje turystyczne, wyjątkowy mikroklimat, najszersza w Polsce plaża czy baza noclegowa nadal tutaj są i czekają na tegorocznych turystów, którzy wybiorą Świnoujście jako kierunek swoich wakacji. Najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo i komfort naszych gości. Dostosowaliśmy nasze obiekty do turystyki w nowych czasach. Jesteśmy gotowi na przyjęcie gości”. - Paweł Sujka, zastępca Prezydenta Miasta Świnoujście
Organizatorem kampanii jest Urząd Miasta w Świnoujściu wraz ze Świnoujską Organizacją Turystyczną.
Kampania, jakiej w Świnoujściu jeszcze nie było
We współpracy ze świnoujską branżą turystyczną stworzona została koncepcja profesjonalnej kampanii promocyjnej, jakiej w historii Świnoujścia jeszcze nie było. To krok milowy w podejściu do tematów turystyki oraz strategicznej promocji miasta w tym zakresie. Kampania w znacznej części będzie finansowana z zewnętrznych źródeł. Głównym jej założeniem jest stworzenie najmodniejszej destynacji w 2020 roku oraz zwiększenie ruchu turystycznego w Świnoujściu. Szeroko zasięgowa, celowa kampania rozpocznie się już w maju. Realizowana będzie między innymi poprzez budowanie rozpoznawalności marki za pomocą kampanii online (Google oraz Facebook), digital marketingu, public relations, content marketingu, komunikacji w mediach społecznościowych, radiu, ale i reklamy w przestrzeni miejskiej, poprzez billboardy, które pojawią się w najbliższym czasie w największych miastach w Polsce. W kampanii nie zabraknie współpracy z mediami lokalnymi czy największymi serwisami turystycznymi. Agregatem treści i miejscem, do którego kierowani będą spragnieni wiedzy turyści, będzie dedykowana strona turystyczna Świnoujścia – visit.swinoujscie.pl, funkcjonująca w języku polskim, angielskim, niemieckim i czeskim. Kluczem do sukcesu jest także współdziałanie z lokalną branżą turystyczną, która w maju wzięła udział w intensywnych szkoleniach z zakresu brandingu, mediów społecznościowych, kampanii promocyjnych online czy dosprzedaży usług. Wszystko po to, by jak najmocniej wykorzystać potencjał branży i w ramach synergii działań prowadzić efektywną kampanię, która pomoże z sukcesem realizować założone cele.
Różnorodność atrakcji, międzynarodowy kurort i najszersza w Polsce plaża
Kampania oparta jest na spójnej i przemyślanej komunikacji. Świnoujście to nie tylko nowoczesny i międzynarodowy kurort, ale i unikatowe miejsce w skali kraju. Położone na 44 wyspach, na granicy państw oraz styku lądu i morza, oferuje turystom cały wachlarz możliwości, spośród których każdy znajdzie coś dla siebie. Liczne atrakcje – turystyka wodna, rowerowa, bogactwo natury – przesądziły o motywie przewodnim kampanii. „Świnoujście – wyspy możliwości”, czyli główne hasło promocyjne, wskazuje na niezwykłą różnorodność miasta. O wyjątkowości Świnoujścia świadczy także unikatowa plaża, która w najszerszym miejscu ma 200 m. To bezdyskusyjnie największa przewaga konkurencyjna Świnoujścia na tle pozostałych nadmorskich ośrodków. To właśnie ona pojawi się na outdoorowych kreacjach reklamowych w największych polskich miastach oraz licznych banerach, przestrzeniach reklamowych online, gazecie, prasie online czy telewizji.
Nowa marka turystyczna Świnoujścia
Na potrzeby kampanii przygotowany został także specjalny znak turystyczny, komunikujący markę Świnoujścia na zewnątrz. Nawiązano w nim do tożsamości miasta i jego historii poprzez wykorzystanie jednego z najważniejszych symboli Świnoujścia – Stawy Młyny, pokazanego jednak w nowej, bardziej eleganckiej i aktualnej formie.
„Dzięki temu zabiegowi marka Świnoujście pozycjonowana jest w rejestrze premium. Nadbałtycki kurort będzie pokazany przez pryzmat jakości oraz wysokich standardów, które widoczne są na ulicach naszego miasta. Chcemy zatem nie tylko poszerzyć grupę docelową marki i oddać klimat kurortu, ale także budować tak ważne dzisiaj skojarzenia z bezpieczeństwem. Najszersza w Polsce plaża również daje nam takie możliwości”- Wioleta Samitowska, Urząd Miasta Świnoujście
Takie pozycjonowanie stanowi niewątpliwy wyróżnik na tle konkurencji. Świnoujście to rodzimy nadbałtycki kurort – wyrażamy to polskim krojem pisma autorstwa Łukasza Dziedzica. Jego nazwa – LATO – to akcent nawiązujący do pory roku, w której Świnoujście odwiedza najwięcej osób. Nie bez znaczenia jest też kolorystyka w systemie identyfikacji wizualnej. To kolory morza, zachodów i wschodów słońca nad Bałtykiem – plaży skąpanej w letnim słońcu. Kampania będzie prowadzona do września.
Świnoujście to Wyspy Możliwości
Urząd Miasta Świnoujście
Świnoujska Organizacja Turystyczna
OGŁOSZENIE BEZPŁATNE
Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym w Świnoujściu z siedzibą ul. Dąbrowskiego 4 pokój 113 poszukuje OSÓB CHĘTNYCH DO PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI naszego Stowarzyszenia.
Zainteresowanych prosimy o kontakt osobisty w biurze Stowarzyszenia (czynne: wtorek w godz. 15.30 do 17.30 i czwartek w godz. 10.00 do 12.00) lub pod telefonem 91 321 27 65 albo e-mail spon.swinoujscie@wp.pl
SPRZEDAM FABRYCZNIE NOWY,
NIEUŻYWANY ELEKTRYCZNY WÓZEK
INWALIDZKI .CENA DO UZGODNIENIA!
TELEFON 609 663 806
MIEJSCE DO WYKORZYSTANIA NA TWOJE INFORMACJE
GINEKOLOG - POŁOŻNIK
dr n. med. Marek Adam Brzuchalski
specjalista balneologii i medycyny fizykalnej
lekarz medycyny estetycznej
ul. Z. Herberta 6 / 4
Rejestracja tel. 516 076 294, 600 991 695
specjalista
DERMATOLOG I WENEROLOG
dr n. med. MAGDALENA KIEDROWICZ
► dermatochirurgia,
►onkologia skóry,
►dermatologia estetyczna
ul. Niedziałkowskiego 6B/1, Świnoujście
rejestracja telefoniczna tel. 510 034 332
GABINET NEUROLOGICZNY
Małgorzata Frąckowiak
przyjęcia: Przychodnia Rodzinna, ul. Dąbrowskiego
poniedziałek 8.30- 16.00 (rejestracja 9.30-11.00),
środa 8.30 - 13.00 (rejestracja 8.30 - 13.00 )
Przyjęcia prywatne : poniedziałek od godz.16.00 po telefonicznym uzgodnieniu
Międzyzdroje, ul. Ustronie leśne 12 c
piątek godz. 17.00-19.00, pozostałe dni po uzgodnieniu telefonicznym
tel. 602 158 940
COLOR DOPPLER
gabinet internistyczny
ul. MAŁOPOLSKA 51
rejestracja telefoniczna
od pn. do sob. w godz. 09.00 - 18.00
tel. 91 327 19 16 ; kom. 608 63 82 63
specjalista chorób wewnętrznych
Marek Borowski
USG SERCA z kolorowym Dopplerem,
Holter - EKG (24 h),
USG jamy brzusznej,
prostaty, jąder, tarczycy
USG NACZYŃ z kolorowym Dopplerem
lekarz medycyny pracy
spec. rehabilitacji kardiologicznej, fizjoterapii i balneologii
M. Krystyna Wasilewska - Zużałek
Świnoujście, ul. Boh. Września 6, wtorki, piątki 18 -19
Międzyzdroje, ul. M. Dąbrowskiej 6 , codzinnie 16 - 17
Rej. tel. 91 328 02 12, 601 87 19 20
CERTYFIKATY KIEROWCÓW, MARYNARZY:
NORWESKIE, DUŃSKIE, MIĘDZYNARODOWE
-badania profilaktyczne, książeczki zdrowia
EKG - choroby serca, stawów, kręgosłupa
Rejestracja telefoniczna
GABINET GASTROENTEROLOGICZNY
Anna Popiela-Schiller
Gastroenterolog
Specjalista Chorób Wewnętrznych
Gabinet nr. 2.005 na II piętrze w budynku szpitalnym przy ul. Mieszka I 7
Rejestracja telefoniczna
+48 501 070 827
Ernest Pyrkosz
ORTOPEDA
- profilaktyka stawów biodrowych u niemowląt
- wady postawy
- zespoły bólowe narządów ruchu
- leczenie zmian zwyrodnieniowych i pourazowych
- badania medycyny sportowej dzieci i młodzieży
Świnoujście, ul. Piastowska 60
wtorek 17:00- 18:00, piątek 15:30-17:00
Rejestracja telefoniczna 606 387 618
specjalista ginekolog-położnik
Maria Czajkowska
USG 4D położniczo- ginekologiczne
certyfikat USG Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego
przyjmuje prywatnie: wtorek, czwartek od godz. 16:00
ul. Boh. Września 27 (vis a vis przeprawy promowej)
rejestracja telefoniczna: 607 31 00 51
RADCA PRAWNY Dorota Krzemień-Osuch
- porady prawne, reprezentacja przed sądami,
- spadki, sąd pracy,
- obsługa prawna podmiotów gospodarczych (KRS)
Świnoujście, ul. Armii Krajowej 9/2 (wejście od ul. Monte Cassino 42-brama)
kontakt po uzgodnieniu telefonicznym
tel. 91 321 93 30, 605 426 340 e-mail: biuro@kancelaria-osuch.pl
Drewno kominkowe i opałowe
tel. 693 399 346, 91 418 82 68
Wynajmę w dobrej cenie lokale użytkowe w centrum miasta Świnoujście . Pierwsze piętro na wprost schodów w Pasażu Centrum od ul. Armii Krajowej. Powierzchnia jednego lokalu 28,6 m2, a drugiego 19,1 m2 z możliwością połączenia w jedno duże pomieszczenie ( pomiędzy lokalami jest wykonana ścianka działowa). Telefon 601 77 92 54