Sala Obsługi Klienta czynna będzie w godzinach :
poniedziałki 9:15 – 16:45
wtorki 8:00 – 14:30
środy, czwartki i piątki 7:30 – 14:00
wydłużone godziny pracy 27.04.2012 i 30.04.2012 do godziny 17.00
Na Sali Obsługi Klienta są wydzielone dwa stanowiska do obsługi zeznań podatkowych oraz ich korekt. Stosowne informacje i oznakowania znajdą Państwo na Sali Obsługi Klienta.
1) Zwroty nadpłat wynikające ze złożonych zeznań za rok 2011 są realizowane :
na wskazany rachunek bankowy podatnika,
w gotówce:
1. w kasie urzędu skarbowego, jeżeli podatnik, płatnik lub inkasent nie są obowiązani do posiadania rachunku bankowego, chyba, że zażądają zwrotu nadpłaty na rachunek bankowy,Obsługa kasy w US w Świnoujściu odbywa się:
poniedziałki 9:30 – 15:30
od wtorku do piątku 9:30 – 13:30
2. przekazem pocztowym (pomniejszone o koszty przesyłki) w terminie do trzech miesięcy od dnia złożenia zeznania.
2) W celu przyspieszenia realizacji zwrotów nadpłat, wynikających z zeznań rocznych, uprzejmie prosimy wszystkich Państwa o aktualizację danych rejestracyjnych w zakresie posiadanych rachunków bankowych
osoby fizyczne, nie prowadzące działalności gospodarczej na formularzu ZAP-3, NIP-7
osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą na formularzu CEIDG-1 we właściwym dla siebie Urzędzie Miasta.
Podanie aktualnego numeru rachunku bankowego w celu realizacji nadpłaty podatku za rok 2011 spowoduje :
skrócenie czasu oczekiwania na realizację nadpłaty,
bez kosztowe dla podatnika przekazanie nadpłaty,
uniknięcie konieczności oczekiwania w kolejce do kasy Urzędu.
Wyrażamy nadzieję i przekonanie, iż podjęte przez Urząd Skarbowy w Świnoujściu działania organizacyjne w pełni zaspokoją Państwa oczekiwania.
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Świnoujściu Andrzej Sternal /podpis na oryginale/
© Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i wykorzystywanie materiałów bez zgody redakcji zabronione.
www.wyspiarzniebieski.pl