Wymagania niezbędne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
1. obywatelstwo polskie*,
2. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków dyrektora Centrum Usług Wspólnych,
3. wykształcenie wyższe – drugiego stopnia, (preferowane w zakresie ekonomii, zarządzania i marketingu, prawa, administracji),
4. doświadczenie zawodowe – minimum pięcioletni staż pracy, w tym minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym związane z zarządzaniem zespołem ludzkim,
5. biegła znajomość obsługi komputera – pakietu MS Office, Excel,
6. znajomość:
1) ustawy o finansach publicznych,
2) znajomość przepisów prawa oświatowego, prawa pracy, Karty Nauczyciela,
3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
4) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
5) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, sprawozdawczości samorządowych jednostek budżetowych,
6) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
7) znajomość przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw,
7. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
8. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9. nieposzlakowana opinia,
10. umiejętności menadżerskie,
11. poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
12. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
Pełna treść o naborze na stanowisko dyrektora CUW jest dostępna na stronie Miasta Świnoujście, bezpośredni link: https://www.swinoujscie.pl/pl/news/content/17530
© Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i wykorzystywanie materiałów bez zgody redakcji zabronione.
www.wyspiarzniebieski.pl