WYSPIARZ niebieski
Jedyny tygodnik ukazujący się w Świnoujściu, Międzyzdrojach i Wolinie

12.09.2021 6:07

Jak umówić wizytę w Wydziale Komunikacji UM Świnoujście?

Wizyty w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta Świnoujście umawiane są przez stronę internetową poprzez wpisanie w wyszukiwarkę hasła - biletomat Świnoujście - lub za pomocą linka: http://biletomat.um.swinoujscie.pl:5480/pol/login oraz telefonicznie dla osób nie mających dostępu do internetu.

 

UWAGA!

Aby zarejestrować się do kolejki „Rejestracja pojazdów” lub „Inne” t.j. wydawanie dowodu rejestracyjnego, wymiana dowodu rejestracyjnego, dopisanie/skreślenie współwłaściciela, zgłoszenie demontażu, wbicie Taxi, VAT-u, haka, dokonania zbycia, nabycia pojazdu należy wpisać biletomat Świnoujście lub podany link http://biletomat.um.swinoujscie.pl:5480/pol/login, który przekierowuje na zakładkę REZERWACJA.

Następnie należy uzupełnić formularz zgłoszenia o dane osobowe, zaakceptować regulamin i utworzyć konto. Na podany adres e-mail zostanie wysłany link, który po otrzymaniu należy aktywować. Link aktywny będzie przez 24 godziny. Po aktywacji konta należy się zalogować wpisując adres e-mail i hasło. Na stronie pojawia się zakładka AKTUALNE REZERWACJE, należy wybrać USŁUGI, a następnie wybrać zakładkę „Rejestracja pojazdu” lub „Inne”.

Wizyta zostanie zarezerwowana po zaznaczeniu daty i godziny. Wtedy na adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie rezerwacji wizyty. Jeżeli nie będzie można wybrać daty z kalendarza będzie to oznaczać, że na dany dzień nie ma już wolnych miejsc w systemie elektronicznej rejestracji.


Zasady obowiązujące przy umawianiu wizyt przez internet:
•      umawianie elektroniczne pozwala na zarezerwowanie wizyty w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta Świnoujście na 7 kolejnych dni (o ile są to dni robocze)
•      rezerwacja wizyty jest możliwa najwcześniej na najbliższy dzień roboczy, następujący po dniu, w którym dokonywana jest rezerwacja
•      rezerwacja jednej wizyty upoważnia do załatwienia jednej sprawy z kolejki „Rejestracja pojazdów” oraz jednej sprawy z kolejki „Inne” (w jednym dniu maksymalnie załatwiane będą 2 sprawy)

Prosimy o zgłaszanie się przynajmniej 5 minut przed wybranym terminem, spóźnienie się jest równoznaczne z rezygnacją z wizyty i koniecznością ponownego umawiania się w następnym terminie

 

UM Świnoujście


© Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i wykorzystywanie materiałów bez zgody redakcji zabronione.

Tygodnik "WYSPIARZ niebieski"
Świnoujście  •  ul. Armii Krajowej 12  •  Pasaż Centrum  •  I piętro, p. 109
Tel. +48 91 327 10 64  •  Tel./Fax +48 91 321 54 36

www.wyspiarzniebieski.pl