W celu ustalenia terminu i godziny porady wystarczy kliknąć w poniższą grafikę.
Strona internetowa przekieruje interesantów do modułu zapisów.
Przy rejestracji na poradę w ramach nieodpłatnej pomocy prawnej należy:
Dokonać wyboru miejsca/punktu, w ramach którego ma zostać udzielona porada.
Wybrać opcję "Chcę skorzystać z porady zdalnej” *.
Wybrać termin (dzień i godzinę), w którym ma zostać udzielona porada w formie zdalnej.
Podać inicjały imienia i nazwiska, numer telefonu oraz zaakceptować wymagane oświadczenia.
Po dokonaniu ww. czynności z osobą zarejestrowaną skontaktuje się prawnik w terminie zgodnym z dokonaną uprzednio rezerwacją.
Nadal dostępne są formy zapisu na nieodpłatne porady prawne za pośrednictwem telefonu
i adresu e-mail w godzinach od 7.30 do 15.30:
- telefon: 91 321 99 41
- adres e-mail: wzp@um.swinoujscie.pl
* UWAGA: Zgodnie z art. 28a ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej w przypadku obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii albo wprowadzenia stanu nadzwyczajnego udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej może odbywać się za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość oraz poza lokalem punktu.
© Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i wykorzystywanie materiałów bez zgody redakcji zabronione.
www.wyspiarzniebieski.pl