Przedstawiciele wrocławskiej firmy przedstawili w miarę całościowe podejście do nowej promocji Świnoujścia prezentując także rozwiązania graficzne z dwoma propozycjami symboliki. Jedna to stylizowana kotwica opleciona literą S z falowaniem, a druga to Stawa Młyny w nowej plastycznej formie.. Jak podkreślali autorzy propozycji „czujemy istotność projektu” (sformułowanie oryginalne). Wedle nich marka Świnoujście ma wyróżniać, budować aspiracje i inspiracje. To ma być nowy start. Zaznaczali - nie mała mieścina nad morzem, tylko solidna marka, czyli jakość, pewność siebie, solidność, nie odpustowe, nie przygodne, ale solidne miejsce bezpieczne. Na tym ma być budowana kampania przy wykorzystaniu wszelkich możliwych form przekazu przy zastosowaniu zbitek haseł : Nowy początek, Nowy rozdział historii, Wyspy możliwości, Bezpieczna przystań. Dla przykładu „Nowy początek Wyspy możliwości”.
Autorzy koncepcji na każdym kroku komplementowali Świnoujście, Podkreślali unikatową przyrodę posiłkując się dla przykładu zimorodkiem którego wpleciono w materiały promocyjne choć zimorodka raczej słabo przypominał. Obiecali wykorzystać do stworzenia filmu promocyjnego znakomite materiały będące w posiadaniu tutejszego Urzędu Miasta i zaproponowali aby 23 maja mieszkańcy Świnoujścia gremialnie wyszli na plażę (w dobie pandemii !) po to żeby wszystkim najlepiej zrobić zdjęcia z wykorzystaniem drona. Wrocławianie zapowiadali również promocję katalogu atrakcji, stronę branżową turystyki i pamiętali o powiązaniu nowej symboliki z obostrzeniami czasu pandemii.
© Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i wykorzystywanie materiałów bez zgody redakcji zabronione.
www.wyspiarzniebieski.pl