WYSPIARZ niebieski
Jedyny tygodnik ukazujący się w Świnoujściu, Międzyzdrojach i Wolinie

25.01.2010 10:40

Pokażemy Świnoujście w górach

Usypany kawałek plaży przy stoku narciarskim. Leżaki i ręczniki plażowe a nawet hostessy w strojach kąpielowych. Tak będzie wyglądać stoisko rozpoczynającej się 25 stycznia kampanii promującej polskie wybrzeże „Czas na Bałtyk”.

W pierwszym tygodniu atrakcje naszego miasta zostaną zaprezentowane przez Świnoujską Organizację Turystyczną.

- Prócz standartowych katalogów, ulotek i broszur mamy zamówione specjalne na te okazję breloczki i przypinki do karnetów na wyciągi narciarskie z napisem Świnoujście i logo miasta oraz w kształcie serca z hasłem „kocham Świnoujście” – mówią organizatorzy. – Kampania w górach potrwa miesiąc, więc „załapiemy” się na Walentynki. A wiadomo, że najlepiej zakochuje się właśnie nad morzem. Tym bardziej w naszym romantycznym wyspiarskim klimacie. Przykłady bogatej turystycznej oferty nad Bałtykiem można mnożyć. Od aktywnych form spędzania wolnego czasu, poprzez odkrywanie unikatowych walorów kulturowych po relaksacyjne pobyty zdrowotne, a to wszystko przez 365 dni w ciągu roku.

Tym bardziej w Świnoujściu, mieście charakterystycznym nad Polskim morzem – z najszerszą plaża, najwyższą latarnią, wyspami, promami, bliskością granicy, unikatowymi fortyfikacjami a także uzdrowiskowym charakterem.

Kampanię „Czas na Bałtyk” zapoczątkowało porozumienie, jakie zostało podpisane podczas ostatniej, październikowej edycji targów turystycznych Tour Salon w Poznaniu. Jego sygnatariuszami byli marszałkowie i prezesi regionalnych organizacji turystycznych z województw zachodniopomorskiego i pomorskiego oraz prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Do inicjatywy włączyło się 25 nadmorskich gmin i miejscowości z obu województw.

- Pokazujemy plażę w środku zimy, żeby już dziś zaprosić turystów na letni wypoczynek nad polskie morze – mówi Marta Chełkowska – Prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. – Podczas naszej akcji będziemy również przekonywać, że Bałtyk to idealne miejsce na relaks o każdej porze roku. Nordic Walking, SnowKite czy bogata oferta SPA i możliwość „wyciszenia” od codziennego zgiełku to atuty posezonowego wypoczynku nad morzem i to za znacznie atrakcyjniejsze ceny – dodaje Waldemar Miśko – Prezes Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.


© Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i wykorzystywanie materiałów bez zgody redakcji zabronione.

Tygodnik "WYSPIARZ niebieski"
Świnoujście  •  ul. Armii Krajowej 12  •  Pasaż Centrum  •  I piętro, p. 109
Tel. +48 91 327 10 64  •  Tel./Fax +48 91 321 54 36

www.wyspiarzniebieski.pl