Zacznijmy od tego, że bardzo ważne jest, aby każdy właściciel został prawidłowo poinformowany o zebraniu. W niektórych wspólnotach zarządy wywieszają zawiadomienia na tablicy ogłoszeniowej. To błąd! o zebraniu jest adresowane tylko i wyłącznie do właścicieli, których lokale wchodzą w skład określonej nieruchomości. Każdy właściciel powinien zostać pisemnie powiadomiony o zebraniu i to z minimum tygodniowym wyprzedzeniem. Prawidłowe zawiadomienie zawierać: dzień, godzinę, miejsce, porządek obrad. Do zawiadomienia dołączyć należy projekty uchwał, które mają być poddane pod głosowanie na zebraniu, przede wszystkim: projekt rocznego planu gospodarczego zarządzania nieruchomością wspólną i opłat na pokrycie kosztów zarządzania, sprawozdania zarządu/zarządcy z jego działalności, uchwały o udzieleniu absolutorium zarządowi, innych uchwał, które przygotowali właściciele lub zarząd, a które mają być przedmiotem obrad, np. dotyczących odwołania całego zarządu lub jednego z jego członków. To wspólnota ocenia m.in. pracę zarządu i udziela absolutorium lub nie. Więcej w papierowym wydaniu gazety.
kul (w oparciu o info intern.)
© Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i wykorzystywanie materiałów bez zgody redakcji zabronione.
www.wyspiarzniebieski.pl