- Już na etapie projektowania nowej Informacji Turystycznej wiedzieliśmy, że będziemy ubiegać się o certyfikację - mówi Katarzyna Rówińska- Naczelnik Wydziału Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu. Stąd też układ funkcjonalny biura i jego wyposażenie zostało zaprojektowane zgodnie z wymogami Polskiej Organizacji Turystycznej. W czasie weryfikacji, najpierw przez Regionalną, a później przez Krajową Komisję Certyfikacyjną, pod uwagę brane były również doświadczenie informatorów turystycznych, znajomość języków. Spełniliśmy wszystkie te wymogi, co pozwoliło nam uzyskać maksymalną liczbę 3 gwiazdek. Certyfikat przyznawany jest na rok, a w ciągu roku informacja turystyczna nadal podlega weryfikacji przez Regionalną Komisję Certyfikacyjną.
Celem certyfikacji jest zapewnienie odpowiedniej jakości obsługi turystów oraz stworzenie sieci standaryzowanych jednostek Informacji Turystycznej współpracujących na poziomie lokalnym , regionalnym i krajowym.
Oprócz Świnoujścia najwyższą notę za jakość świadczonych usług otrzymały placówki Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie oraz w Stargardzie.
Biuro Informacji i Konsultacji Społecznych
© Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i wykorzystywanie materiałów bez zgody redakcji zabronione.
www.wyspiarzniebieski.pl