- Średnio rocznie zgłasza się do mnie ponad 500 osób w ramach bezpłatnego poradnictwa – mówi pani Adriana. Przekrój spraw jest bardzo duży. Najczęstsze to reklamacje dotyczące usług i umów sprzedaży, a w tym dotyczą one przede wszystkim reklamacji butów, sprzętu rtv i agd, rzadziej spożywczych, komputerowych, umów bankowych, kredytów. Dodatkowo jako rzecznik przygotowuję także pozwy (średnio 25 rocznie), jednak najczęściej sprawy próbuję załatwić drogą mediacji, polubownie.
Dużo spraw jest wynikiem tego, że ludzie niedokładnie albo wcale nie czytają umów czy regulaminów zawieranych transakcji.Dokładnie czytajmy, co podpisujemy – z takim apelem zwraca się za naszym pośrednictwem pani rzecznik.
© Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i wykorzystywanie materiałów bez zgody redakcji zabronione.
www.wyspiarzniebieski.pl