Podstawowe wymagania na stanowisko sekretarza to wykształcenie wyższe, co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych, Do tego wymagana wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, ustroju samorządu terytorialnego, postępowania administracyjnego, a także posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,, niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne rzestępstwo skarbowe. Ważna także nieposzlakowana opinia.
© Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i wykorzystywanie materiałów bez zgody redakcji zabronione.
www.wyspiarzniebieski.pl