Na ustawionym nośniku, obok firmowych reklam, przez cały sezon - wyświetlane będą migawki z najatrakcyjniejszych miejsc gminy, a także zwiastuny programów rozrywkowych przygotowanych na sezon przez MDK.
- Wkrótce będzie również możliwość śledzenia „na żywo” tego, co dzieje się na scenie podczas imprez w domu kultury - zapowiada Jadwiga Bober, dyrektor Międzynarodowego Domu Kultury w Międzyzdrojach.
Nie są to jednak jedyne korzyści z banerowej umowy zawartej przez międzyzdrojski MDK z krakowską firmą - właścicielem nośnika. Jak informuje J.Bober, w ramach umowy na początku przyszłego roku od stycznia do końca marca w ośmiu górskich miejscowościach na podobnych ekranach będą emitowane spoty reklamujące turystyczne walory naszego kurortu.
© Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i wykorzystywanie materiałów bez zgody redakcji zabronione.
www.wyspiarzniebieski.pl